A reklámajándékok népszerűsége töretlenül tart, annak ellenére, hogy pályafutásuk nem most kezdődött. Az ötlet, miszerint egyes tárgyak alkalmasak arra, hogy hirdetéseket helyezzenek el rajtuk évtizedekkel ezelőtt született meg. Eleinte a kisebb irodaszerek voltak a befutók: tollak, noteszek, amik valóban nap, mint nap kézbe kerültek. A cégek hamar rákaptak erre a lehetőségre, így néhány esztendő leforgása után az irodai asztalokon tolongtak a logóval ellátott írószerszámok. Ez persze akár pozitívan is értékelhető, de célszerűség szempontjából nem volt előnyös a „túltengés”.
Ekkor kezdtek el a vállalatok más reklámajándékok után kacsintgatni. A bögrék hatalmas innovációnak számítottak, ráadásul hihetetlenül kedvelté váltak. Nem csoda. Amellett, hogy napi használati eszközök, még esztétikusak is. Ráadásul viszonylag nagy, reklámozási szempontból hasznos felülettel rendelkeznek. Ezt a vállalatok kihasználták: a technológia fejlődése lehetővé tette, hogy szinte bármilyen alapanyagra rányomtathatták a logókat, emblémákat. Kitárult tehát a világ. A bögrék térhódítása után már nem volt megállás. A jobbnál jobb, olykor meghökkentő ötletek beépültek a köztudatba. A ruhaneműk sem maradtak ki a reklámajándékok közül, sőt.
Napjainkban talán a legnagyobb perspektívát kínálják ezen a területen. Igaz, egyetlen negatívumuk, hogy nehezebb személyre szabottan eltalálni őket, méretben, színben, mivel az öltözködés nem üzlet, sokkalta inkább ízlés kérdése. Ettől függetlenül saját célra, rendezvényekre nincs jobb alternatíva a logóval ellátott pólónál, vagy éppen sapkánál, ami így azonnal kétszeres funkciót tölt be.
Vélemény...