A weboldalon cookie-kat használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassunk.

Nem érdemes alábecsülni a kulcstartót, mint reklámajándékot!

Dátum admin 2019. 08. 06. 0 Hozzászólás(ok) Reklámajándékok,

A cégvezetők gyakran töprengenek azon, hogy lehetne még eredményesebbé és költséghatékonyabbá tenni a marketingtevékenységüket. Rendszerint ilyenkor szokott bevillanni a reklámajándékozás ötlete, ami sok esetben valóban remek választásnak bizonyul - feltéve persze, ha a megfelelő tárgyakra esik a választás.

 

Kétségkívül a mai, felvilágosult gondolkodású világban szinte hétről hétre jelennek meg az újabbnál újabb termékek, melyekkel sokakat el lehet kápráztatni. Meglepő módon a tapasztalatok viszont azt mutatják, hogy sokszor az olyan hagyományosnak számító szóróajándékok ütnek nagyot, mint amilyen például a kulcstartó. Ennek a magyarázatát hosszasan lehetne fejtegetni, de bizonyára arról van szó, hogy ezek az év során akár többször is hiánycikkekké válhatnak, hiszen napjában többször is használat alá kerülnek.

 

Ha belegondolunk, hogy 24 órán belül hányszor vesszük elő a lakásunk,irodánk kulcsát is tartalmazó kulcstartónkat, hogy ki-bemenjünk, akkor rögtön világossá válik, miért is olyan kapósak ezek a tárgyak. A mindennapos igénybevétel következtében gyakran megsérülnek, vagy épp kopottá, fénytelenné válnak, az amortizáció pedig nagymértékben lecsökkenti az élvezeti értéküket.

 

Egy megfelelő kialakítású kulcstartóból tehát remek szóróajándék válhat, függetlenül attól, hogy nőnek vagy férfinak, főnöknek vagy beosztottnak, fiatalnak vagy középkorúnak kerül átadásra. Mivel a választék meglehetősen színes, ezért könnyen rá lehet találni azokra a változatokra, melyek garantáltan elnyerik a megajándékozottak tetszését.

Címkék: kulcstartó

Vélemény...