A farsangi reklámajándékok méltán örvendenek óriási népszerűségnek. A kedveltségük folyamatosan nő, különösen ahogy közeledünk a tényleges ünnephez: a jelmezesek kedvenc időszakához, a maszkosok rajongott hónapjához: a február szülte farsanghoz. A húsvétot megelőző néphagyományokhoz kapcsolódva kicsik, és nagyok ünneplik kellő hevességgel, és odaadással ezt a tradíciót.
Mivel a mulatozást negyven napos, szigorú böjt követi (legalábbis követte annak idején), így ebben az időintervallumban a résztvevők mindent beleadnak, amit csak lehet. A fánkok divatja például évszázadok óta tart, szinte nincs olyan háztartás, ahol az év első felében ne kerülnének elő a szalagos, csöröge, vagy amerikai kreálmányok. Álruhába is szívesen bújnak az emberek, s nem jelent problémát az álarc viselése sem.
A kicsik legtöbbször királynők, pókemberek, vagy egyéb mesehősök szeretnének lenni, de a felnőttek sem restek, ha az elfeledtnek hitt gyermeki oldaluk kiéléséről van szó. Hogy hogy jön mindez ide? A reklámajándékok akkor nyerik el céljukat, ha kellően kedveltek, és ha folyamatosan közszájon, de még jobb, ha közkézen forognak. Tehát olyan termék a tökéletes, ami kivívja magának a figyelmet.
A farsangi reklámajándékokban nem csalódhat!
A farsanghoz köthető kellékek kivétel nélkül beválthatják a hozzájuk fűzött reményeket. Pontosan azért, mert egy olyan részét mutatják, fedik le az életnek, ami nagymértékben rajongott, és ami kellően híres, sikeres, ahhoz, hogy a köthető termékek is azokká váljanak. Ha egy kis innovációval valami meglepően újat alkot, azaz mer nyitni a vadnak tűnő ötletek felé, akkor kísérlete minden kétséget kizáróan sikerrel zárul!
Vélemény...